Wat te doen bij storing?

Ik kan niet spraakgestuurd rapporteren. Het werkt niet zoals het hoort.

Wanneer de functionaliteit om spraakgestuurd te rapporteren niet werkt zoals verwacht, kun je de volgende stappen nemen om het probleem te verhelpen: 

  1. Bekijk de statuspagina van Attendi om te zien of Attendi een storing ondervindt. Mocht er een storing zijn dan vind je hier instructies over hoe te handelen; 
  2. Is er geen storing, raadpleeg dan de statuspagina van Nedap. Mocht er een storing zijn dan vind je hier instructies over hoe te handelen; 
  3. Is er ook geen storing bij Nedap, schakel dan de telefoon uit en start de telefoon opnieuw op. 
  4. Ervaar je het probleem nog steeds? Verwijder dan de Nedap Ons Dossier app en installeer deze opnieuw. Wanneer je de app niet zelf kan verwijderen kun je het best contact op nemen met de systeem beheerder binnen je organisatie. 
  5. Blijft het probleem zich voordoen, neem dan contact op met de Nedap klantenservice of de ICT-afdeling van jouw zorginstelling.