Op deze pagina vind je de laatste updates van Attendi. We houden je op de hoogte van nieuwe functies, verbeteringen en updates.
Ben je geïnteresseerd in de roadmap? Vraag het aan jouw implementatie adviseur of mail naar support@attendi.nl.
Oktober 2024
Periode selecteren in het Attendi Dashboard
Met de nieuwste update in het Attendi Dashboard wordt het nog makkelijker om precies de informatie te zien die je nodig hebt. Je kunt nu zelf de periode selecteren waarvan jij de data wil ophalen. Handig als je bijvoorbeeld alleen data van afgelopen week of een specifieke maand wilt inzien.
'Getting Started' met Attendi
We hebben onze ‘Getting Started’ gids vernieuwd. Deze gids laat zien hoe software developers van onze partners een succesvolle integratie met Attendi in een ECD tot stand brengen.
Verbetering in het spraak-naar-tekstmodel
We hebben een nieuwe versie van ons spraak-naar-tekstmodel uitgebracht, waardoor er gemiddeld 2% minder fouten in de rapportages staan.
Een verbeterde gebruikservaring met nieuwe ontwerprichtlijnen
We hebben een UX-best practices document uitgebracht. Dit document biedt een overzicht van praktische tips en richtlijnen om de microfoon van Attendi gemakkelijk in een ECD te integreren. Het doel hiervan is om een intuïtieve en gebruiksvriendelijke ervaring voor de zorgprofessional te creëren!
September 2024
Verbeteringen aan de Attendi microfoon voor het web
We hebben onze microfoon voor het web verbeterd met een aantal nieuwe functies:
- Een nieuw element dat het volume weergeeft. Hierdoor krijgt de zorgprofessional op een duidelijke manier te zien dat de opname loopt.
- Zorgprofessionals kunnen een opname nu stoppen en direct verwijderen zonder deze eerst te verwerken.
De Attendi webmicrofoon is open-source en kan door iedereen worden geïntegreerd in eigen webapplicaties. Hiermee willen we samenwerking en innovatie in de zorg bevorderen. Open source betekent dat de broncode vrij beschikbaar is, zodat iedereen deze kan gebruiken, aanpassen en delen. Je leest er meer over in dit artikel.
Juli 2024
Beter inzicht in gebruikscijfers met het Attendi dashboard
We hebben een dashboard ontwikkeld waarmee projectleiders eenvoudig inzicht krijgen in het gebruik van spraakgestuurd rapporteren binnen hun zorginstelling. Zo kunnen ze direct actie ondernemen om de adoptie van Attendi te stimuleren. Het dashboard toont onder andere gegevens over het aantal gebruikers en rapportages. Lees er meer over in dit artikel.
Praktische implementatie toolkit en kennisbank met informatie over Attendi
We hebben een toolkit en kennisbank samengesteld waar meer informatie over het gebruik van Attendi terug te vinden is. In de toolkit bespreken we alles van de voorbereiding, tot de implementatie en borging van Attendi. In de kennisbank vind je veelgestelde vragen en praktische informatie over het gebruik van Attendi in verschillende ECD's.
Juni 2024
Verbetering in het spraak-naar-tekst model
We hebben een nieuwe versie van ons spraak-naar-tekstmodel uitgebracht, waarin aarzelingen beter worden herkend en uit de rapportage gefilterd. Dit zorgt voor een nauwkeurigere spraakherkenning.
Mei 2024
Spraakcommando voor het maken van een nieuwe alinea
We hebben een spraakcommando toegevoegd waarmee zorgprofessionals eenvoudig een nieuwe alinea kunnen beginnen in hun spraakgestuurde rapportage. Een spraakcommando is een gesproken instructie waarmee Attendi een specifieke actie kan uitvoeren.
Door ‘volgende alinea’ te zeggen, kunnen ze in een rapportage een nieuwe alinea starten, zonder dit handmatig in te voeren. Dit maakt het rapporteren sneller, overzichtelijker en efficiënter voor de zorgprofessional.
Een zorgprofessional spreekt bijvoorbeeld het volgende in:
Meneer wilde vanmorgen zijn benen niet gezwachteld hebben. Hij vertelde dat het hem pijn deed waardoor hij ze in de loop van de dag vaak zelf al af doet. <volgende alinea> Ik heb meneer het advies gegeven ze toch zo lang mogelijk om te houden omdat dit het genezingsproces van zijn beenwond ten goede komt.
Dit komt dan als volgt in de rapportage:
Meneer wilde vanmorgen zijn benen niet gezwachteld hebben. Hij vertelde dat het hem pijn deed waardoor hij ze in de loop van de dag vaak zelf al af doet.
Ik heb meneer het advies gegeven ze toch zo lang mogelijk om te houden omdat dit het genezingsproces van zijn beenwond ten goede komt.
Nauwkeurigere plaatsing van leestekens
We hebben het model voor leestekens verbeterd, waardoor het model nu nog beter de leestekens op de juiste plek neerzet. De leestekens worden nu in 98% van de gevallen correct neergezet, voorheen was dit 90%. Je leest er meer over in dit artikel.
April 2024
Verbetering in het spraak-naar-tekst model
Ons nieuwe spraak-naar-tekst model is getraind om accenten en versprekingen beter te begrijpen. Daarnaast gaat het model slimmer om met woorden die verkeerd worden omgezet in de ingesproken rapportages. Ook herkent en filtert het model aarzelingen beter (zoals uh, ehm, mmm), voor een nauwkeurigere weergave van de gesproken tekst.
Maart 2024
Sneller resultaat na het inspreken van een rapportage
We hebben verbeteringen aangebracht in onze spraak-naar-tekst software, zodat deze sneller de ingesproken tekst teruggeeft. Hierdoor hoeven zorgprofessionals minder lang te wachten tot de tekst verschijnt nadat ze een rapportage hebben ingesproken.
Februari 2024
Het automatisch herkennen van meetwaarden en –instrumenten
We hebben een nieuwe functie ontwikkeld die meetwaarden en instrumenten automatisch herkent in tekst. Het model herkent deze meetwaarden in de rapportage. Na goedkeuring van de zorgprofessional voegt het systeem de meetwaarden automatisch gestructureerd toe aan het dossier van de cliënt.
Januari 2024
Automatisch interpunctiemodel: het plaatsen van leestekens op de juiste plek
We hebben een nieuw model uitgebracht die vraagtekens, punten en komma’s nauwkeuriger in de ingesproken tekst plaatst. Ook hebben we enkele verbeteringen doorgevoerd, zodat een rapportage bijvoorbeeld nooit eindigt met een komma.