Voorbereiding en doelstellingen van implementatie
Andere zorginstellingen hebben gemerkt dat het goed werkt om voorafgaand aan het implementatieproces eerst de doelstellingen van de implementatie van spraakgestuurd rapporteren op te schrijven. Als dit helder is, kan dit ook gemakkelijk worden gecommuniceerd aan de zorgprofessionals die ermee aan de slag gaan.
Doelstellingen
De meest voorkomende doelstellingen wat betreft spraakgestuurd rapporteren hebben we hieronder voor je op een rijtje gezet. Wat willen jullie graag bereiken met het gebruik van Attendi?
Voorbeeld van een ingevuld ‘doelstellingen’ document:
Hoe kan ik spraakgestuurd rapporteren aanzetten? Activeer het eenvoudig en snel!
Nedap
Is er een contract afgesloten met Attendi? En zijn de startende teams/medewerkers bekend? Volg dan deze instructie van Nedap om spraakgestuurd rapporteren te activeren. Doe dit minimaal 7 dagen voor de startdatum. Dit geeft ons de gelegenheid om de aanvraag te kunnen bekijken en goedkeuren.
Is er nog geen contract afgesloten? Neem dan eerst contact op met ons team via support@attendi.nl.
Ecare
Is er een contract afgesloten met Ecare? En zijn de startende teams bekend? Neem dan contact op met jouw implementatie adviseur van Attendi. De implementatie adviseur bespreekt de startdatum met Ecare en koppelt dit terug aan jou. Doe dit minimaal 14 dagen voor de startdatum. Dit geeft ons de gelegenheid om de aanvraag te kunnen bekijken en goedkeuren.
Is er nog geen contract afgesloten? Neem dan eerst contact op met jouw klantadviseur van Ecare.
AdapCare
Is er een contract afgesloten met AdapCare? En zijn de startende teams bekend? Neem dan contact op met jouw vaste aanspreekpunt bij AdapCare om Attendi te activeren.
Is er nog geen contract afgesloten? Neem dan eerst contact op met jouw aanspreekpunt van AdapCare
Lable Care
Is er een contract afgesloten met Lable Care? En zijn de startende teams bekend? Neem dan contact op met jouw vaste aanspreekpunt bij Lable Care om Attendi te activeren.
Is er nog geen contract afgesloten? Neem dan eerst contact op met jouw aanspreekpunt van Lable Care
Volgend hoofdstuk: Stakeholderanalyse
Vorig hoofdstuk: Implementatie Toolkit Attendi